sobota, 9 kwietnia 2016

Coś o mnie ;)

Hej! Wiele osób prosiło mnie o założenie bloga, no to zakładam ;). Będę zamieszczać tutaj moje opowiadania, oraz fragmenty książek, które być może kiedyś uda mi się wydać. Część opowiadań będzie pochodzić z strony same-quizy i na potrzebny bloga zostaną one nieco przerobione. Między innymi pojawią się imiona głównych bohaterów + opisy ich wyglądów, oraz narracja zostanie zmieniona na 1 osobową. Od razu pragnę przeprosić za wszystkie błędy, niestety robię ich sporo, ale staram się je poprawiać. Jeśli jakieś zauważysz pisz śmiało! Walczę z błędami od dłuższego czasu, chodzę na zajęcia, ale niestety ciągle je popełniam :<. 

No to teraz coś o mnie. Co by tu napisać, no więc jestem dziewczyną :). Pewnie nikt się nie domyślił... A tak serio mam już 21 lat (tak wiem stara jestem) i obecnie studiuję we Wrocławiu na Uniwersytecie kierunek związany z pisaniem, gdyż pisanie książek jest moim największym marzeniem. Piszę od dziecka, a właściwie odkąd nauczyłam się pisać. Od zawsze miałam bujną wyobraźnie i uwielbiłam dla zabicia czasu stworzyć coś w swojej głowie. Zaczęło się od tego, że jako małe dziecko zobaczyłam Czarodziejkę z Księżyca, która bardzo mnie urzekła. Niestety rodzice zabronili mi ją oglądać, więc sama zaczęłam wymyślać przygody Usagi, później całkowity plagiat przerodził się w inspirację. Wymyśliłam własną opowieść o czarodziejkach, którą tym razem napisałam na komputerze. Ta wersja nie zachowała się, czego strasznie żałuję bo fajnie by było móc przeczytać tekst, który napisało się w wieku dziewięciu lat i się z niego pośmiać. Później przestałam pisać, nie wiem z czego to wynikało, ale jakoś nie miałam weny, ani pomysłów. Do pisania wróciłam po kilku latach, gdy kończyłam gimnazjum. Odpaliłam wtedy stary komputer i znalazłam moje pierwsze próby w tworzeniu tekstów. Śmiałam się z tego kilka godzin, a potem przypomniało mi się jaką radość sprawiało mi pisanie i tak jakoś znów zaczęłam pisać i piszę po dziś dzień. Brałam kilka razy udział w konkursach, jednak były to małe konkursy międzyszkolne lub regionalne. Także nie mam na koncie jakiś wielkich sukcesów w pisaniu, ale to mnie nie zraża bo kocham to co robię. Czemu nigdy nie próbowałam pisać na jakieś większe konkursy? Z kilku powodów:
1. Nie lubię, gdy ktoś narzuca mi temat opowiadania. Lubię pisać "prosto z serca" to co akurat mi się podoba. Dlatego wiele konkursów odrzucam, bo zwyczajnie nie jestem wstanie wymyślić nic ciekawego na zadany temat.
2. Błędy, błędy. Jak już wcześniej wspomniałam robię masę błędów ortograficznych oraz składniowych. Walczę z tym i nie zamierzam się poddać! Chodzę na specjalne zajęcia, wybrałam takie studia by jak najlepiej nauczyć się pisać i wreszcie zwyciężyć moją walkę z koszmarnymi błędami!
3. Ograniczenie w stronach. Wiele konkursów oczekuje krótkich tekstów, najczęściej 2-3 stron, a ja jakoś wolę pisać długie opowiadania... a raczej książki. Raz jak wzięłam się za pisanie 20 stronicowego opowiadania to zamiast tych 20 wyszło mi 155 stron i jest to dopiero połowa!

Pozdrawiam
Cadie!  




11 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać dalszych twoich quizów i opowiadań!
    PS: Najbardziej się nie mogę doczekać na 14 część
    '' W objęciach wampira ''! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Domyśliłam się, że masz ok. 20, bo nie spodziewałabym się tak dojrzałego pisania jak w Twoim quizie na SameQuizy u... 12-13 latki, choć takie przypadki mają oczywiście miejsce. Pamiętam, gdy ja miałam 8 lat i napisałam swoją pierwszą kilkustronicową książkę, którą sama sklejałam i do której sama rysowałam ilustrację. Była o mojej śwince morskiej, ale gdzieś ją zgubiłam :') Nie mogę doczekać się opowiadań na blogu. Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu się doczekałam twojego bloga, mam nadzieje, że będziesz zamieszczać tutaj bardzo dużo seri "W objęciach wampira"~kocham to opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey!
    Wpadłam na Twoje opowiadanie "W objęciach wampira". Nie miej mi tego za złe, ale nie liczyłam na wiele-ot coś dla zbicia czasu. Na sameQuizy ciężko spotkać coś dobrego. A ja przeczytałam tyle książek, tyle niepublikowanych opowiadań, powieści, etc., że trudno mnie czymś zaskoczyć, czy zadziwić. (mam dłuższy staż xD)
    Sama piszę od... ilu to już? 10 lat? Prowadzę bloga, kolejnego z resztą. Bardzo liczyłam, że Ty też zaczniesz pisać opowiadanie, gdyż "W objęciach wampira" było olbrzymim zaskoczeniem (pozytywnym).
    Będę z niecierpliwością wyczekiwać na rozdziały (i Quiz). Dodałam Cię do obserwowanych ;)Tak, można tak robić xD
    Pozdro od senpaiki :D
    K.L.

    PS. jakbyś była ciekawa to zapraszam na home-kiran.blogspot.com lub http://witch-and-the-beast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mieszkam we Wrocławiu :) fajnie byłoby cię spotkać, bo ja też bardzo lubię pisać opowiadania. Chociaż moją mocniejszą stroną są wiersze i piosenki. Cieszę się, że założyłaś bloga i życzę powodzenia w pozbyciu się błędów. Mi osobiście nie przeszkadzają tak bardzo, skupiam się na fabule, chociaż ja osobiście nie mam z nimi problemu. Jedyne co to często brak weny u mnie :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wielką chęcią będę zaglądać na twojego bloga. Twoją serię quizów "W objęciach wampira" pokochałam od pierwszego przeczytania. Wiem jak to jest czerpać radość z pisania, więc mam nadzieję, że nigdy nie zabraknie ci pomysłów ani chęci.
    Pozdrawiam,
    Jenn

    PS. Jeśli miałabyś ochotę to serdecznie zapraszam na mojego bloga magia-to-dar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Polsacie I Wielki, na początek bardzo się cieszę, że założyłaś blog i na pewno będę tu stałym bywalcem, nawet już dodałam Twoją stronę do obserwowanych. Życzę Ci dużo weny zarówno na blog jak i na quiz ;)
    PS: Gdybyś miała ochotę i nie przeszkadzała Ci tematyka yaoi to zapraszam do mnie http://jeszcze-bedziemy-szczesliwi.blogspot.com/ jeżeli jednak masz coś na przeciw lub nie lubisz tego typu rzeczy to nic nie szkodzi ;)
    Pozdrawiam Kazze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super, że założyłaś bloga :D
    Bardzo się cieszę, zwłaszcza, że będę mogła przeczytać "W objęciach wampira" w innej narracji, z pełną charkterystyką bohaterów i zapewne z dokładniejszymi opisami akcji i emocji ;)
    Życzę więc powodzenia w pisaniu i nie mogę się doczekać kolejnej notki od Ciebie :)
    Pozdrawiam i przesyłam moooorze weny ;)
    /Mrs. Malfoy

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale, że założyłaś bloga. Na pewno będę często tu zaglądać. Piszesz fantastyczne opowiadania. Życzę powodzenia w pisaniu i pozdrawiam ciepło <3 ;)
    PS. Jeśli masz czas to zapraszam Ciebie i Twoich obserwujących do mnie na bloga http://opowiadaniacookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak właśnie stawiałam, że wybrałaś studia związane z pisaniem. Inaczej być nie mogło ;)

    OdpowiedzUsuń